Tisdag 29 januari

Nu är tre dagars lyx över, underbara människor och allt annat också. Fina middagar och god dryck, och väldigt mycket skratt. Tommy och gänget reser vidare till Indien ikväll och jag har bokat hotell 2 nätter på ett hotell bara 5 km från fabriken där vi är just nu, så när gubbarna är klara med sina möten kommer de och spenderar sina sista sri lankatimmar med mig på stranden. Ägaren av ett företag här som varit med oss dessa dagar har erbjudit mig att låna hans chaufför, så på torsdag åker vi rakt igenom landet tillöstkusten och trincomalee. Efter tre nätter där åker vi tillbaka mot colombo och stannar i vackra bergsbyn kandy med tempel och grejer. Chaufför, boende, bensin och bil = 1800 kr för 6 dagar . Är tillbaka i huvudstaden 5 feb och då har jag 2 nätter kvar i sri lanka, och jag som redan saknar vissa :) Jag mår bra, skönt att ha bokat lite saker sista veckan. Puss och kram på er !!!!

Kommentarer
Postat av: monica

det var jätte skönt att få prata med i dag att få höra det live det du skrivit om. njut ordentligt av resan men var rädd om dig.vi hörs snart. många kramar från faster o Göran

2013-01-29 @ 09:53:19
Postat av: Anett

De var väl gött att få lyxa till det. Vad häftigt att ha en egen chaufför o vilka hiskliga priser 1800:- för allt ;) i 6 dgr. Blir kul att se lite mer bilder så småningom. Hade så skönt. Kram

2013-02-01 @ 15:14:42
Postat av: Karin E

Lyxlirare! Kanske vi syns redan på lördag :) Hoppas resan hem blir ok! Kram från Karin o dom.

2013-02-05 @ 18:48:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0