Och lite bilder...

 
Har har vi lite bilder fran Hikkaduwa, helt okej solnedgang. Det har regnat tva dagar har, ganska sega dagar faktist. Men hikkaduwa bjuder som ni ser pa fina strander och god mat, igar hamnade jag pa en lite bar for att
ata. Det slutade med att jag blev inbjuden till chefsbordet och kvallen avslutades kl 3 inatt, mycket trevligt.
 
Frukosten pa hotellet ar helt okej den med !!
 
 
 
 
 
En rakgryta med ris, starkt som fan trots medium spicy.
 
 
Den har simmar runt hela dagarna i floden 3 meter fran min balkong.
Undra om han skulle ata eller simma ivag om jag hoppade i ?!
 
 
...
 
 
Min uteplats langst bort langst ner.
 
 
En fin bild fran forsta dagen.
 
 
Tvungen att prova Gulaschen pa flygplatsen i Frankfurt.
Tyvarr overkligt trist !
 
 
Mitt rum.
 
 
Deprimerande tyvarr .Vit som en alvedon.
 
 
Roligt med den fina fageln, darav bilden.
 
 
Hikkaduwa beach
 
 
Hej hej.
 
Nu ska jag ga tillbaka till mitt rum och ta det lugnt med en bok.
 
Puss och Kram 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anett

Vilka härliga bilder, albylfärgen är ju snart borta på dej medans vi för vänta till våren. Ha de gött. Kram Anett

2013-01-11 @ 12:28:12
Postat av: monica

det ser inte ut att gå någon nöd på dej och det känns skönt .det ser jätte skönt ut fina bilder.nästa bild på dej är nog lite mer färgad men ta det lugnt med solen många kramar från faster o göran

2013-01-11 @ 14:06:51
Postat av: Brotti

Wow fiska upp en sån där o ha i koppel vetja. Chefsbordet är de fan bara du som kan hamna vid. Men bara för att du har lite svårt med det sociala;) du gnäller på lite skuggigt väder här har fan inte solen hittats sen i juli.... Du har ju ett gäng dagar kvar att hitta på den.

2013-01-11 @ 16:21:32
Postat av: Sofia

Gud vad jag önskar att jag var där med dig nu. Livet här är oerhört segt..

2013-01-11 @ 23:38:21
Postat av: Anonym

Vart är du denk, har ringt och mailat :)
Har pratat med Monica idag som i sin tur pratar med nettan, har också pratat med lena som i sin tur pratar med "de små". Gött att höra din röst lena. Kramar

2013-01-15 @ 16:47:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0