I Mirissa sedan i måndags, fint ställe!!

Nu har jag varit i Mirissa påsydspetsen sedan iMåndags, allt är fint här. Dagarna ser ungefär likadana ut med häng på stranden och god mat på kvällen. Åker vidare till unawatuna några mil norrut och stannar där söndag-tisdag, sen blir det hikkaduwa 2 nätter innan tåget får ta mig till huvudstaden Colombo . Skall möta Tommy på lördag i huvudstaden, trevligt att hänga lite med han och hans kollegor några dagar. När vi skiljs åt 31 januari blir det tåg till kandy för min del, en by uppe I bergen. Tydligen en sagolik tågresa för att komma dit.
Svårt att hitta internetcafe så jag kan ladda upp bilder tyvärr. 
Men jag mår bra. 
Puss och kram från paradiset sri lanka
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Brotti

Härligt du har de bror. Låter som en mysig tågresa här framöver. Där får du fota lite så vi kan kolla när du kommer hem. Res lugnt och ta hand om dig så hörs vi snart. Kraam

2013-01-18 @ 11:00:23
Postat av: Anett

Det är ju så det ska va, sola o bada o käka god mat med några pilsner till det. Jörn och Jonas drog på mc-träff i morse i närheten av Leksand det var -16 i Dala-Järna när de stannade o käka, så dem är jag inte avis på. Ha de så gött. Kram

2013-01-18 @ 14:21:30
Postat av: monica

roligt att höra ifrån dig trevligt samtal .är nog lite avundsjuk här skiner solen men det är inte samma värme minus 10grader.har varit ute på en promenad men zorro i solen.i eftermiddag skall vi till Ida som fyllde 20år i onsdags och Tommy som blir 47år i dag.så ser vår dag ut många kramar från faster o göran

2013-01-19 @ 13:19:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0