I Colombo nu. 24 Januari !

Kom till colombo idag pa formiddagen, allt ar bra med mig. 
Lite saknad borjar smyga sig pa, men 14 dagar ska man val klara av.
Kopte en karta idag sa imorgon blir det stadsvandring pa riktigt.
Var pa Immigration center och som jag formodade behover jag inte kopa nagon extradag till mitt 30 dagars visum forutsatt att jag checkar ut ur Sri Lanka innan den 8 Februari startar. Flyget lyfter 01.00 den 8 februari sa det blir en baggis.
 
Jaja . tjaot tjot.
 
Alskar er !!!!

Kommentarer
Postat av: Anett

Tjao tjao! Skönt att du har det bra. Förstår att man kan känna lite hemlängtan, men vädret är inget att längta hem till. Det ligger på -15-20 gr här och nästa vecka ska det bli + grader och regn. Colombo verkar vara en stor stad att stadsvandra i men säkert väldigt intressant. Ha de gött. Kram

2013-01-24 @ 14:56:18
Postat av: monica

jag förstår att det är mej du längtar efter haha. lika roligt varje gång man hör ifrån dej och hör att du har det bra. läs kartan ordentligt så du inte går vilse och sup in så mycket du kan och ha kameran i beredskap hela tiden var rädd om dig många kramar från faster o Göran

2013-01-24 @ 15:53:19
Postat av: Brotti

Hemlängtan!? Är du tölv eller Väx upp! drick sprit vetja. hahaha dam i'am funny. Hare gotta nu brottiluras och du behöver inte köpa något dyrt åt mig men runt tusingen tycker ja nog att ja är värd. Hahaha en färjestad kopp vill ja ha.

2013-01-24 @ 17:39:25
Postat av: Karin E

Hallå lille gubben. Vilka fina bilder på solnedgångar,knepiga djur och på dig.Nu vill vi alla se när du ÄNTLIGEN blir uppklädd ;) Härligt att du har det bra i alla fall.
Pratade med en nära släkting till mig idag som längtade efter dig :) Hennes ena telning sa till mig i förrgår att hon pratat med dig också och hon trodde absolut att du längtade hem lite..gulligt (tror hon i alla fall vill det). Håll dig långt ifrån alla farliga djur. Kram från ett -12-gradigt Partille kl:21.15. Karin o Peter.

2013-01-24 @ 21:54:19
Postat av: Mackan

Tack för alla fina och roliga ord :-)

2013-01-25 @ 13:12:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0