Vilken skitdag.

Startade redan igar kvall da juvelerna som styrde o stallde pa bussen inte kunde fixa sovplats at mig trots att jag betalat for det, dom ar sa skona ocksa nar de bara ignorerar mig nar jag fragar vart min sovplats ar. Men jag tankte som vanligt att det finns val varre saker har i varlden, 04.00 fick jag min sovplats och somnade bredvid en kinesgubbe pa 1 meter.
Nar jag val var framme i Hampi och fixat rum sa kastade jag in ett tugummi i kaften och tuggade av en halv tand, en gammal lagning som jag glomt existerade. Faaaaaan va det isade, drog direkt till en tandlakare i grannstaden Hospet.
Blev dar i 5 timmar, valde dyra varianten av lagning vilket innebar att de gor en avgjutning och tillverkar en ny tandbit for hand. 715 kronor kostade besoket vilket for ses som ganska overkomligt. eller ?

Jaja, ska sova nu eftersom jag sov 3 timmar inatt. Bilder kommer nedan.



Min sang inatt i Hampi.



Tva tjurar som stod och slickade pa varann inatt nar jag vantade pa bussen. sa fina



Min tand



pa vag till tandlakaren



Tandteknikern



Tandlakarmottagningen



Marcus Nojd, tror han !



Mina tander i stel lera, lilla tanden fick ocksa va med !!



Killarna som hangde med och vantade pa mig hela dagen.



seriost tandlakarkvitto.NOT!



Hampi ar fint, detta ar vid floden. Som du kanske ser !?



Fina stenfigurer i Hampi, Hampi ar typ sten.



Hej Hej !!



Varldens basta utsikt for en vanlig barberare



Sa javla sot



Laste lite bok vid floden i afton !



Med denna utsikt.



Apan klattrar pa den dar fina byggnaden som jag tackte pa ett kort. Typiskt mig!



mmmmmums



Apor



Tjurar i galopp mot mig faktist, fick ta skydd !!

Kommentarer
Postat av: Karin (Sverige)

Kära Marcus...ett sådant äventyr du är på. Väldig otur med tanden men också väldigt billig tandläkare. Kunde blivit många fler tänder utslagna om du inte hunnit springa undan för tjurarna....man ska ju tänka positivt :) Hoppas du inte la dig på den lille kinesen de timmar du nu fick sova. Vi fick ingen bild på honom eller? Var rädd om dig. Kram.

2012-01-25 @ 18:37:44
Postat av: Johanna

Hoppas du sover gott nu prinsen!! 

2012-01-25 @ 18:45:38
Postat av: big brotti

bit ihop hahaha

2012-01-25 @ 20:05:36
Postat av: monica

vilken tur att allt ordnade sig med både tänder och tjurar håll dig från tuggummi o tjurar resten av resan roligt att få delta från din drömresa med rapporter och kort många kramar från ölen

2012-01-25 @ 22:30:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0