IndienBilder !!

5 star champion ..

 

5 star man.

 

Per blev full av 1 Kingfisher och blev 5 igen !

 

Vi drack cirka 16 koppar kaffe/dag pa lyxhotellet.

 

Mycket fin indisk pojke

 

Mycket stor svensk Buddha.

 

Lilla lobbyn.

 

Tagakning. 2 klass, haaaaha !!

 

Per gillar tag han med .

 

Inte pilsner, kaffe i glas.

 

Fiskspa, Marcus ar kittlig och Per tycker det ar roligt med bade det och fiskarna.

 

1:a dagen i Calangute (Goa).

 

Salted lassi, minst 2/dag !!

Lassi lassi..

 

Taxi 9 mil Calangute till Palolem beach, ca 200 kr!

Min familj finns i hela varlden!

Jag vet en underbar Tjej som kommer skratta nu....

Ett kort som ar taget for 3 timmar sedan.

...

Utsikten fran vart middagsbord.

...

Nattens Bungalow

Palolemper

Palolemcow

Palolemfood

Safety first !!

 

 

Det dar var sista bilden, Palolembeach ar nog den finaste stranden jag varit vid.

Resan har gatt ganska segt, fast vi har otroligt trevligt ihop. Maten ar godare an jag hade trott, och billigare.

En ganska fin kombo, indien ar ett litet paradis !

Har saknad i kroppen, har dock fatt kontroll pa den. En grym kansla att sakna som jag gor nu, fint pa nat satt !

Skriv garna en kommentar har nere, brukar vara daligt med det =)

 

Puss ni hemma

 

 


Kommentarer
Postat av: big you know ho

fan va nice ni har de då. ser ungefär ut som ja har de här i GOAdalarna... have it sweet my fyzzy little brotti. ILY

2012-01-13 @ 18:35:21
Postat av: Fröken J

Mackis, den gungan vill jag pröva!! Haha!

Puss darling

2012-01-13 @ 19:01:37
Postat av: Vi vid Ölen

Här har vi också solsken, men vattnet är fruset och hållbart för en pimplingstur. Skönt att höra från er och att ni har det bra.

Kramar

2012-01-14 @ 11:52:49
Postat av: Karin (Sverige)

Kul att läsa och mycket roliga bilder....men fy sjutton för den där elledningen. Var rädda om er pöjkar!

2012-01-21 @ 00:10:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0