Hampi imorgon !

Idag ar det mandag, imorgon reser jag med nattbussen till Hampi.
Per och jag skiljs at imorgon, han ska flyga till Bombay for hemresa efter 2 natter pa Hilton Hotels.
Idag har vi bara segat vid stranden, tiden gar ganska fort nar man laser bok och lyssnar pa musik.
Palolembeach ar valdigt enkel att tycka om, lagom stor, lagom med folk och lagom underbar !
Kanns sadar underbart allting nu, lagom lange kvar i Indien (detta underbara land). Och ganska snart far man traffa den person som betyder sa javla mycket for en, en ny stor stjarna pa min himmel. En ny kansla !
Livet ar ratt skont nar man har det som jag har det nu, ser fram emot livet i Goteborg efter resan ocksa.
Mycket nytt med " bastisen" i stan inklusive angela, allt kommer vara och bli sa bra !

Nu ska vi ga ner till beachen for lite avskedsmiddag pa restaurang Cuba som vi gastat nastan varje dag sedan vi kom hit, skont folk som jobbar dar och valdigt bra indisk mat.

Har kommer 2 bilder, en pa Palolem beach och en som ar riktad till hon jag ar kar i. En bild med humoristiska undertoner ..Big Time Love



Palolem Beach, ser det skont ut ?



Puss darling.

Kommentarer
Postat av: Fröken J:sson

Haha, söt du är hjärtat! Skall bli en fröjd att få hem

dig snart!!

Stranden ni befinner er vid ser helt magisk ut!

Jävlar vad ni har det bra :)

Tusen pussar

2012-01-23 @ 16:01:24
Postat av: Karin (Sverige)

Säger bara -7 grader och bil utan värme!! Kul? Nej!!

Hoppas det blev en mysig sista kväll för er.

P.s. Ska försöka fixa värmen tills du kommer annars tar vi med långkalsonger till flyget ;)

2012-01-23 @ 22:54:50
Postat av: daniel&angela

Ni verkar ha det underbart! hoppas det inte varit några problem med magen efter all Tikka masaala ;-) kul att du kommer hem tidigare, vi har biggie-brist. Ta hand om dig och ha det så bra! Pussokram

2012-01-24 @ 10:51:38
Postat av: lillasyster elin

njuuuut! här hemma är det hemsk vinter. jag tar hand om syrran under tiden.

2012-01-24 @ 10:55:59
URL: http://foxen.blogg.se/
Postat av: Marcus

Bra dar elin, mycket bra. Men jag tar over sen =)

2012-01-25 @ 14:49:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0