PalolemBilder !



var bungalow sedan 1 vecka tillbaka.



Fin va, fina tyger .



jag i hemmet



haha jag ser ut som en dvarg pa bilderna som laddas upp i min dator.



Kon fick naan .



djo



Tankning av mopeder, killen i hawaiskjorta fraga om jag ville ha en massage i hans salong. Det ville jag inte !



Fyyyy Fan va vidrigt



Var gardstupp



Grannhuset, inte sa lyxigt.



Per vid grinden .



Taxi pa Hindu



Kryddor & Te



Paradgatan ner mot havet.

Kan inte ladda upp fler bilder, 20 Januari idag. Resan ar trevlig som sagt, kolla fladdermossen. Hemska !!
Hoppas bilderna ar kul.

PUSS OCH KRAM





Kommentarer
Postat av: brottiluras

äckliga kottar där i indien inte alls som våra träd inte. ni ser ut att ha de bra! och mår du bra mår ja bra... ILY

2012-01-20 @ 19:18:25
Postat av: Fröken J

Ge mig en Marcus à la indian style, Möms

2012-01-20 @ 23:01:51
Postat av: Karin (Sverige)

När jag såg bilden på fladdermössen så trodde jag att det var bon till sådana där Vävarfåglar (tror jag att de heter). De var GANSKA många....ryyyys :/ Ha det gott men akta er för massagefarbröderna :)

2012-01-21 @ 00:25:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0