Bilder aus Mopeden.



Tog bort mina klader imorse da ja skulle byta rum, dar hade han tydligen sovit.



Elefanten badar varje morgon 8.00, sedan gar han tillbaka in till Templet dar han bor !



Han blev nog sugen pa min Espresso under frukosten.



Nu borjar alla stenbilder, ha sa roligt.



....



Stenkonst



Kottkonst, konstnaren ar en san dar billig.



Sa otroligt mycket apor jag sett idag .



mamma och barnapa



....



Pampigt.



...

Stenbilen



Fint bad, fullt med turtles !



Paus



Hopp



Min lunch. Aloo Gobi masala med Naan



Alla gra saker ar Fladdermoss.



...



Sa vackert trad, fan det finaste idag.



salted Lassi, blir minst 2 sadana varje dag. Youghurt, mjolk och salt.



....



Safety first!



Min kompis for dagen, en valdigt trott herre !



Antligen lite farg.



Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej



...



Indisk stenporr



Mitt rum, 65 kr natten.



Min toa.



Hmmm. det var nagra av alla bilder fran denna dag i stenens tecken, nu ska jag ata middag med en amerikanska, en fransyska och en ryss.
Hoppas sverige ar varmt och skont, Hampi ar det.

Stor Kram till er


Kommentarer
Postat av: brottiluras

måtte jävulen ta alla åttabenta djur i vår vackra fauna. tror fan inte ja skulle palla att resa själv så som du gör nu. men att du fixar de gör mig stålt på något vis big up till dig ännu en gång. priser på bil grejjer kommer på mailen mån. över o ut

2012-01-27 @ 15:06:44
Postat av: monica

den rumskompisen skulle jag inte vilja ha . hoppas du får någon bättre snart jag känner mig tryck för göran har bara två ben.

många kramar från oss i ölen

2012-01-27 @ 22:09:54
Postat av: Karin (Sverige)

Många fina sten- och djurbilder men den där sjubenta spindeln var INTE fin. Häftigt med elefanten...morgondoppet :) Traktorlasset imponerade också....hur i hela friden har de fått till den högen? Man undrar!! Ha det så bra du bara kan.

2012-01-27 @ 23:23:14
Postat av: Miss J

Tacksam du bara är 3 bent Marcus ;)

2012-01-28 @ 11:51:15
Postat av: lillasyster elin

jag med! 3 ben räcker gott och väl..

2012-01-28 @ 11:52:56
URL: http://foxen.blogg.se/
Postat av: Marcus

Det dar var ju mitt skojiga, du tog mitt skamt sota du.

2012-01-28 @ 12:35:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0