26 Januari, en bra dag.

Efter en ganska stor skitdag igar har jag nu kommit pa finare sundare tankar.
Jag vaknade i mitt rum 9.11, for att vara exakt. Lite speciellt att vara ensam, var ju 2008 sist jag reste ensam.
Markte att kakarna stelnat efter ett dygn i tystnad, de brukar ju vara ganska slitna annars da jag foddes med talets gava. Eller ja, jag pratar en javla massa oavsett om det ar en gava eller ej !



Har ju ingen van som kan ta kort pa mig nu, sa jag far gora det sjalv.
Hoppas kunna hitta nan ny kompis som kan gora det at mig, mycket viktigt !



faktist storsta spindeln jag nagonsin sett, 0,4 meter utanfor min dorr.
Nu ljog ja, Costa rica tarantellan hade jag glomt. Fast den var i djungeln, fusk ju !



Sadana har finns det mycket av i Hampi, imorgon ska jag hyra moped och titta pa sadana.
Man kan se dem utan moped, men den ska jag ha for att fardas mellan stenhogarna.
Har man varit i Cambodia och beskadat angkor wat blir dessa stenformationer latt futtiga tyvarr !
Men vem vet, jag kanske stoter pa nat stort imorgon. Hoppas.



Huvudtemplet ar ganska pampigt i morkret.



Stora tjuren ska sova.



...



Hela familjen ska sova.



Lite utsikt fran berget i Hampi, du ser den dar huvudbyggnaden till vanster.


Man tar det lugnt har i Hampi. Alkohol finns ej, vilket gor att kvallarna blir valdigt tidiga for valdigt manga.
Satter mig och laser bok lite har och dar, solnedgangen vid floden ar helt magisk.
Nu ska jag ga och sova, hoppas morgondagen blir fin.

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Vi vid Ölen

Se när du är ute och åker moppe så att du inte kör på någon ko eller en stenbumling. Du kan ju sjunga lite för dej själv så att du får röra lite på käkarna.

Ha dé. Kramar:=))

2012-01-26 @ 18:55:30
Postat av: Karin (Sverige)

Härligt med värme och sevärdheter. Här är en rå Göteborgsblåst...brrrrrr. Ska snart gå på helgen så jag är riktigt avundsjuk. Håller med ovanstående om att du måste sjunga lite.....lite svenska folkvisor kanske? Kram Karin.

2012-01-27 @ 13:37:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0