In New Delhi..



hej rummet.



Hej bed.



Hej badrum.



Krimskrams.



Myshornan, den basta med rummet.



Utsikten fran duschen, ja det finns ett draperi om man inte vill synas nar man duschar .



Blev glad av rummet.



Hotellen, mitt till hoger !



Roomservicen fungerar som den ska, tur for dom.



Utsikten 1.



Utsikten 2.



Shoppade igar, eller ja vara dar i alla fall. Sa sjukt stort.



Andra kopcentrat, fick med 1/3 del pa bild. Sa galet stort !



Kul med shopping, likasa med fint hotell.

Hittade en dator efter frukosten har pa hotellet, man blir inte sarskilt sugen pa att ta sig in till stressiga Downtown nar man kan ligga och lyssna pa musik pa rummet.
Far se om jag gor det imorgon kanske, det marks.
Nu drojer det inte innan man far kyssa sin alskade, galet underbart ju !
jaja, jag trottar ut er med ointressant text och medfoljande bilder.

Vi ses snart helt enkelt.

Ciao

Kommentarer
Postat av: Karin (Sverige)

Härligt att få "bada" i lyx! På lördag lär det bli mycket snö här....hoppas ni får landa. Jag får väl ta på snökedjorna :) Welcome to Sweden.

2012-02-16 @ 11:27:35
Postat av: monica

njut av värmen så länge du kan. snart möts du av snö och kyla men hjärtligt välkommen än en gång hem många kramar från oss vid ölen

2012-02-16 @ 23:00:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0