I Varanasi nu, magiskt !

Har dock inga bilder pa Varanasi annu, har hittat ett litet mysigt rum valdigt nara Gangesfloden.
Blev hamtad 03.00 imorse pa hotellet i Goa, 13 timmar senare landade jag i Varanasi. Sov inget inatt, sov 4 timmar pa flyget. Klockan ar nu 21.21 och jag ar valdigt seg.
At en Aloo Gobi (potatis & Blomkalsgryta) med Naan forut, sedan gick jag ner till Ganges och fick mig antligen en bild av det ja suktat efter sedan jag bokade indienresan.


Nylandad i Varanasi



Flyget, vad annars.



HAHA. Jag hann nog bara vara pa Indira Ghandi International airport i 3 minuter innan jag bytt Rupies mot Mcdonalds.



Han bara stod dar, under min mopedtur i Lordags.



tjo
...

Imorgon Torsdag skall jag sitta vid Ganges hela dagen, dricka ett gang Chai och kanske titta pa nagon likbal.
Inga konstigheter.
Aterkommer med bilder kara ni !!

Kommentarer
Postat av: brottiluras

Antingen bor de mer kossor en folk i indien,vilket jag inte trodde!? Har hört att de ska bo ganska många där ELLER så har min lille variant av mig själv fast mer skägg börjat luckta brunstig tjur och drar dom till sig. vad vet jag. hare sweeet nu oumbärliga bror. BIG ILY.

2012-02-08 @ 18:28:51
Postat av: ja igen

Mmmmm big mack!!! De är riktig indisk mat de.

2012-02-08 @ 18:31:45
Postat av: men va fan!!!!!!!

FISK????????????????

2012-02-08 @ 18:32:50
Postat av: Karin (Sverige)

Bada INTE i Ganges! Sov så gott!

2012-02-08 @ 20:19:37
Postat av: Karin (Sverige)

Bada INTE i Ganges! Sov så gott!

2012-02-08 @ 20:22:09
Postat av: Marcus

Jag forstod inte Karin, skulle jag bada eller inte bada i Ganges ?

2012-02-10 @ 15:43:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0