Hej igen, 2 månader sen sist !

Sommaren 2011 i punkter: * 2 juni , bröllop i Karlskoga. Pelle och Agneta gifter sig på ålderns höst, mitt första bröllop! * 11 juni, 2 fester i Karlskoga. Vet inte om jag kan gå på nån av dom, inte heller vilken jag ska välja. * 27 juni, 3 veckors semester startar med trolig resa till Dalarna och Stockholm under första veckan. * 6-9 juli, PIP i Karlskoga. Manic street preachers lirar bland annat, stort som fan. * 8 juli, har jag tatueringstid på nu eller aldrig tatoo! * 13-15 juli är vi i Helsingborg för att se Morrissey, kanske en vända till Helsingör ?! * 15-16 juli spenderas på Öland, Öland roots skall besökas som vanligt. * 4-7 augusti är i i Uppsala, reggaefestivalen går av stapeln dessa datum. 17 - 24 augusti har vi starka funderingar på att hänga med Haga & Angela till Paris, eller snarare möta upp dem där. Mycket kul kommer hända i sommar, ska bli kul med mitt första bröllop. Bara massa begravningar på meritlistan, det får vara nog med sådan skit nu ! Festivaler och konseter som vanligt, sussi hänger på överallt.. Det älskar jag Puss till er läsare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0