Nytt jobb, första veckan snart avklarad.

Efter 2 månaders ledighet var det lite speciellt att kliva upp 07.00 i Måndags, nu känns det riktigt bra. 4 dagar på nya arbetet är avklarade och jag känner mig tillfreds, imorgon eftermiddag vid 16.30 har jag klarat av en hel vecka.
Imorgon kväll skall vi till Fransiska och Maria, lite förfest för att sedan dra vidare till Pustervik där Stures dansorkester spelar.
En ny skiva är släppt, ska bli kul att festa lite igen med trevligt kvinnfölk.
Hoppas din helg blir behaglig och lagom kylig, tjocka strumpor och en lurvig mössa hjälper.
Nu ska jag sova, det är ju en dag imorgon också. Fan, man börjar bli till åren kommen !



Här kommer lite bilder från min telefon.



Carro & Sussi i förgrunden, Nikki & Robban i bakgrunden .



Sköna kompisar från senaste asiensvängen, Martin & Fia. Grymt !



Pratade med 2 Rådjur påväg till bussen i Tisdags.



Detta kan vara Stockholms konstigaste vägskylt, eller ?



Jag.



Susi Q



Sverige - Argentina i Scandinavium, Tisdag denna vecka .

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0