Almost India !!



Nu har jag inte bloggat på mycket länge, mycket har hänt.
Positiva förändringar är alltid välkomna, och snart bär det av mot det stora dammiga landet Indien !
Det är 1:a december idag och ingen julstämning infinner sig, många roliga saker kommer att ske innan jag åker.
Mycket tid skall spenderas med människor jag gillar mycket, konserter och hotellbesök skall förgylla mitt December. Och julafton hos familjen Hagström naturligtvis, denna underbara dag då alkoholen och maten flödar. Alltid ett kärt inslag efter ett gånget år, förra året firades julafton i Costa ricas huvudstad San Jos'e.

Jag skall försöka uppdatera här lite intensivare i fortsättningen och använda denna sida som reseblogg när jag är utomlands, hoppas du vill läsa !!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0