Mycket har hänt..



Ja, mycket har hänt sedan vi lästes sist. SD har kommit in i riksdagen, vilket inte är positivt.





Italienresan har närmat sig med stormsteg, på tisdag 28 september åker vi. Titta i den sydvästra
delen av det gröna på kartan, där hittar du både Pisa & Siena som är två utav de platser vi skall besöka.Vi skall se Siena-Modena i Serie B på lördag 2 oktober, siena leder ligan efter en grymt stark start av densamma. KUL KUL


Pappa har också fått en plats att vila på för all framtid, skogskyrkogården är hans hem numera och jag vet att han gillar lugnet där. Det känns bra att farsan äntligen får vila, det är han värd.
Nästa gång jag besöker karlskoga skall jag ta med en termos Kaffe till gubben, bara sitta på bänken och njuta med honom.

Kommentarer
Postat av: Annso

Ja såg en bild på stenen, syrran messa. Den va jättefin. Det gör så ont i mitt hjärta varje gång jag tänker på att min mamma inte finns kvar hos mig längre och tanken på att du behöver gå igenom samma sorg, smärta och saknad gör mig så ledsen. Man säger att tiden läker alla sår, men det tycker nog inte Jag stämmer men man lär sig att leva med dom. Man lägger liksom ett plåster på dom och ibland när man måste byta plåster så rivs allt upp igen och sorgen känns lika tung som om de vore igår hon försvann. Ja tänker på dig och hoppas att ditt liv kommer få lite extra medgång o glädje och att du inte ska behöva byta dina plåster så ofta!! Finns alltid här för dig om du skulle behöva. Ja giller dej vetu.......



Kram

2010-09-23 @ 21:16:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0