Hmmm, Party !!



Dukat och klart på Labbsand.



Ätna & druckna men inte klara..



25 + 30 = 55



Morsan var med och kollade så vi skött dukningen.Det hade vi !



Tårtor signerade fastrarna..



Alex musikgrejör gjorde oss dansglada.



Gött & Blannat



Aningen pepp inför kvällens festligheter, i like..



Bubben i tagen



Sussi körde pås-socker-tallriksleken, precis som alla andra. Bra eller anus ?



Nikki lilltroll var också med.



Bror älskade bror !



Syskonen Lindstedt..



Trött och sliten i sängen efter en underbar fest.

Tack alla ni som gjorde vår fest till det den blev, utan er hade det inte varit något att prata om.
Tack också till alla som hjälpte till, jag tänker då främst på dukning,diskning,bakning,städning & allt annat som ingen annan vill göra.
Underbart att man har sådana släkt och vänner ! 
Jag kom på att jag inte har så mycket bilder från festen då jag hade fullt upp med att festa, skicka gärna bilder till min mail. [email protected]

Tack och Bock

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0