Sommaren i bilder..........och lite men viktig text.


Vill starta med varma hälsningar till alla i min underbara släkt som ställt upp under dessa tuffa månader som varit, tuffa månader väntar men med sommarens värme blir det enklare. Tack också alla vänner plus familjer som visat mig vad äkta kärlek är, jag älskar er alla. Trodde inte så många människor kunde vara så genomgående underbara på en och samma gång, KÄRLEK TILL ER !




28 Maj - Fredrikshamn med Sussi.



11 juni - Mathilda tar studenten.



25 juni - Midsommarafton i Skåne för första gången i livet.



2 Juli - Flyget lyfter från skavsta flygplats mot Polen, på planet sitter jag och min kära kusin Hagström. Vi skall nyttja Gdansk, Matisyahu skall likaså fast s i slutet av nyttja. Detta blir sommarens absoluta känslofyrverkeri, plocka fram näsdukarna. När "King without a crown" spelas
kommer jag gråta floder, så galet vackert !

   

16 Juli - rullar bilen mot öland, en klassiker som jag aldrig skall sluta med ! Och vilket startfält sen, nästan för bra. Fantan mojah, Konshens, kapten röd och Helt off bland andra..

  -------->  <------

28 juli - Startar PIP med artister som Kalle Baah och Kapten röd. Jag är där då ! Rotten också, haha.

   

5 Augusti - är första dagen på Uppsala reggaefestivals 10 års jubileum, det blir min blott andra URF. Men vilken festival, Jah cure, Gentleman, Midnite, Bunny Wailer och Kalle Baah med mycket mera.

   

Och i slutet av augusti början på September kommer nog jag o Sussi flyga till Italien för en go semester, Siena - Livorno - Poggibonsi månne ???!!!




18 sept. - Sommaren kommer även att avslutas med en konsert, 10cc kommer till valsverket i Degerfors av alla världens valsverk. Man kan inte missa det, det borde vara olagligt.



Sist men inte minst, jag och bror i Dalarna fyller båda jämnt i år. Ett tokviktigt 55års kalas skall planeras-påbörjas-avslutas i slutet av Oktober. Då är också min älskade bror PAPPA, undrar om han då tar det lugnt med alkoholen. Jag tycker att föregå med gott exempel är att supa så klockorna stannar, sen får ni tycka vad ni vill .

 
Det var uppenbart svårt att finna en bild på min kära Dennis, men jag är inte svår att fånga på bild.
Vissa passar på då man inte har en chans att hinna undan, här är det Hagström som tog mig på bar gärning i Bergamo. Vad har jag på mig ?



Love Love Love




Kommentarer
Postat av: brotti

FAN VA GO DU ÄR BROR ILY!!!!!

2010-05-24 @ 22:45:04
Postat av: ecka

fasen det ser ju Ut som du har sommaren fullbokad. den där bilden på dig och mig från öland roots är eN av mina favvo bilder, all times. ser exakt så sweet ut som vi hade det.



KRAM PÅ RE!!!

2010-05-26 @ 22:05:05
Postat av: Sofia

Gud, vilken skön sommar du kommer få kära kusin! Jag har ett antal bilder på dig och din bror från mammas 50års-fest. Skickar gladeligen över ett par om du vill =) Och så en sak till, du vet att du får sova här på studenten, va? Var inte rädd för att fråga. Det var allt för nu, ta hand om dig.

2010-05-30 @ 21:48:01
URL: http://blogg.aftonbladet.se/16879

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0