Nu ar det en sondag, utan angest.

Var tredje dag pa ko samet i norra thailand ar snart slut, idag ser man ut som en grillad Prawn.
Pratade just med papa over SKYPE, bra grej det dar. Idag at jag nudelwok till frukost, 11 kronor fick jag kasta ifran mig !
Vi aker vidare till Ko Chang pa tisdag eller onsdag, men Ko Samet har overraskat pa mig. Litet unt sehr gemutlich, och sa ser man schoon ocksa. Daliga tyska vitsar !!

Om du mot formodan vill prata med mig, maila mig da. Tack for de fina orden Rebecka pa jobbet, och maila mig garna magnus !
Vill ni se bilder pa oss ?
Resdagboken.se , sok pa  slimsusie

Nu skall jag dricka Chang, 7 kronor stycket. Beer it is, is it ? Yes is it it.


PUSS


Kommentarer
Postat av: papi

jo ja glömde att säja att snacket i fredags,gjorde mej gott. tack. ILY.

2010-01-10 @ 16:56:05
Postat av: brotti with curly locks

tjo min "lille" bror hoppas du göttar dig där nere. tänk om du kunde göra mig stolt och ta lite våger på en bräda nu när du ändå är där du ska vara för att göra just de!! må töpp.... make me proud you little fuck... mycket kärlek

2010-01-11 @ 19:18:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0