Hej Hej. Ko Chang Ko Chang !

Brynas bara vinner och vinner dar hemma, nu ar de om Frolunda i tabellen =)

Tredje dagen pa Ko Chang har varit underbar som de tva tidigare, man hanger mest pa samma yta har. Relax i ordets ratta bemarkelse, Tree House ar en grymt harlig restaurang med hangmattor i alla horn. Riktigt billig mat och dryck, och det gillar vi sa klart. Och allting over havet pa en stor brygga !
imorgon byter vi Bungalow, fran 120 kr till 55 kr / natt delat pa 2, inte farligt. Idag at jag en helt sagolik Wrap, innehallande kyckling och tzatsiki .YumS 15 kronor stycket

Fargen,den dar pepparkaksliknande borjar visa sig pa kropparna vara. Jag borjar bli sot,trot eller ej ?!
Det har inte ens gatt 2 veckor annu, kanns som att man har varit har flera manader. Gott att det ar 8 veckor kvar !
Nu ska vi ga och ta en Bucket, and it's Happy hour. So get 2 pay for 1  ..Bra deal

Har aven last "Veronika bestammer sig for att do", mycket bra. read it !

Saknar er som jag brukar sakna.........

Puss

Bildsugen ?
Resdagboken.se --> Slimsusie

Kommentarer
Postat av: brotti with curly locks

jag tror jag har slutat gilla er lite... här är värmen ute i den sköna naturen nere på 20- och har varit så i en månads tid nu. jag dör lite grann varje gång jag går ut och istället för som du sa rar solbränna börjar jag få köldskador på tårna och skare i knäna. men jag är inte bitter

2010-01-15 @ 15:41:53
Postat av: papi

Ni värmer mä era goooa rapporter å bilder från Asia.Fortsätt å njut,så njuter ja.PUSS PUSS å KRAMAR

2010-01-15 @ 16:10:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0