Dagarna rullar..

Ja visst, dagarna har gatt fort har i Sihanoukville. Det betyder att vi haft det gemutlich !
Karin och Victoria kom i Mandagskvall, damerna fran oslo som vi hanger med. Riktigt trevliga och roliga bekantskaper, di maste vi halsa pa i sommar.
Ikvall skall vi ata indiskt i grannbyn, dit tar vi en tuk-tuk. Annars har vi mest solat och druckit alkohol i veckan, det ar anna lite upplagt for det. Vi ater god Khmer mat blandat med den godaste vedugnsbakade pizzan ever, en italienare som driver ett mysigt stalle i staden. Parmapizzan var galet underbar, grat en skvatt nar allt var i magen. Kom och tanka pa min och daniels senaste italienresa, jag avslutade namligen spiset med en Cafe coretto (espresso & Grappa). Grande !!
Saknar er alla lite faktist, man har det bra hemma. Men det ar skont utanfor 70-skyltarna nan manad ibland, mmmmm.
Pa sondag blir det Vietnam och Ho Chi Minh City, sedan vidare upp langs kusten i vietnam.
Tror att vi kommer stanna vid Hoi An och Hué, for att sedan ta oss till Hanoi och sedan vidare in i Laos ( Luang Prabang ). Enda stora stallet jag inte besokte forra gangen i Laos, Laos ar underbart. Efter Laos ar det nog hog tid att leta sig tillbaka till Bangkok, nagra dagar dar och sedan hem till Orgryte.

Nu skall jag till guest houset, samling infor Indiska maten och reggae bar.
Sussi, Marcus, Karin och Victoria. Jarnganget !!


Kommentarer
Postat av: papi

res på

2010-01-29 @ 15:23:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0