Phi Phi idag, vilket vatten !

Det var fan toklangesedan jag skrev pa denna min egen skapelse, jag och min kvinna mar alldeles utmarkt. Vi har varit i Malaysia i nan vecka, ett vackert land. Langkawi, Kuala Lumpur och Penang har vi besokt, ett rent land for en gangs skull. Denna resa borjar lida mot slutet, jag ar ganska tillfreds med det. Det gor mig ingenting att komma hem till Goteborg, dar skall man borja planera for nasta resa. For resa skall jag inte sluta gora, alskar det har !! Jo idag var vi ute och snorklade runt Phi Phi oarna, fy fan va vackert. Vi har bott har 2 natter nu, sista inatt. En ackligt overexploaterad pryl till o, men anda soft som en sjuk mix. Traffade ett stockholmspar i Krabi och vi tog folje hit till Phi Phi, underbara manniskor. Varlden ar inte stor, vi kom fram till att de bor i samma trapp som sussis plastbrorsa i Solna. Stockholm ar inte Grande ?!
Kommande veckan kommer att bli underbar, jag behover inte saga mer. Bara jag och den blonda som vet vad orden innebar . Och nej, vi skall inte satta liv till jorden eller gifta oss. Inte heller kopa Volvo eller dobbermann, sa javla dyrt har nere.

Borjar sakna slakt och vanner pa riktigt nu, ingen namnd ingen tomd.

Bilder och en lat nu, hej da .....


Phi Phi snorkling...Har vi gjort !



"The Beach" stranden, turistigt som fan. Har vi ocksa gjort !



hmmmmmmmmmmmm ?!

Kommentarer
Postat av: Erika

Tycker mycket om det du skrivit! Trevligt att se en del fina grejer och inte bara det generella grejerna som man kan se om hela tiden. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0