Moppe runt on i 2 dagar..

Nu ar det Torsdag i Vietnam, i Sverige ocksa !
Idag avslutade vi var o-tur pa moped, igar tog vi oss an sodra delen av on och idag blev det norrut. Regnskog, Berg, Bananodlingar, Pepparfarmer, ororda strander och grusvagar.
Forsta gangen i livet jag sitter pa en moped, forutom en gang i asviken -93. On ar helt underbar pa alla mojliga satt, storslagen natur vet jag numera vad det innebar. Pa sondag flyger vi till Saigon (ho chi minh city) for 315 kr / skaft, 1 timme med flyg & 10 med bat och buss. Vad valjer man ?!
Nu ska vi ut i natten, till Night Market faktist. Kolla om man kan fa tag i en Saigonpilsner dar, det borde funka.Imorgon blir det stranden efter en o pa Moped, mysit.

+ fan va underbara West Ham ar, Mido och Benni . GRANDE!

Skriver snart igen !!


Kommentarer
Postat av: brotti with curly locks

Tjena grabben hoppas ni har de gött på er resa men de tror jag nog att ni har.Lyssnade av medelandet på telefon nyss sköj att höra av dig.Är inne och kikar här oftare en jag skriver, så du vet att jag har lite koll på dig. Annars är allt bara bra här i dalarna isbjörnar på gatorna fotbollshallar som rasar in och istappar stora som kebabrullarna vi åt i turkiet Livet leker du vet!!! Du och fardin hade vell någon tid då ni skulle höras han meddelade mig att han ej är anträffbar den tiden.Men jag är alltid redo för lillknull de vet du.Hör av dig till mig på skype så tar vi de då du och jag. big love/brotti

2010-02-08 @ 16:05:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0