Hit och dit i luften.


Just nu flanger vi runt en hel del, imorgon bar det av till Malaysia. Visat som vi skulle fixa gick inte att fixa, sa vi drar oss undan avlanga Vietnam och satsar nu pa Malaysia. Vi har ju redan varit pa basta stallet i Vietnam, Phu Quoc !
Idag har det varit en san riktigt stressig dag, visat gick inte att fixa och massa flygbokning hit o dit. Hjartat ar lite segt, men imorgon tar man nya tag om bilringarna. Flyger 15.00 till Kuala Lumpur via singapore, 5 timmars flygning. Smidigt !
Storstaderna ar ingen favorit, inte ett dugg avslappnat. Kul nar man tanker pa Goteborg som en storstad, och sa jamfor man med bangkok dar det bor 2 miljoner mer an i Sverige.
Resan har i alla fall varit precis sa underbar som jag hoppats pa, allt funkar bra med mitt mycket vackra resesallskap ocksa.
Vore ju kul att vara mer i Vietnam, men man kan fan inte fa allt. Nu ska jag se till att njuta av en manad till i denna skona varldsdel, man kan inte ha det sa mycket battre.
Idag nar vi satt vid datorn tidigare sa sprang det in en ratta i kattsize mellan Sussis ben, jag sag ingenting. Sussi fick byta trosor ( eller nastan ) !
Ja skriver ju sa himla kul sa jag vet inte om jag e alldeles uppat veggera, de e varmen .uj uj uj.
Sitter i detta nu och skriver lite med min kare bror i Smedjebacken, han sager att ni har isflak som Kebabrullar hemma. Han ar ocksa rolig,  we are from the same cave.

Nu skall jag ga upp och sova med min fru, alskert.
Skriver mer nar jag hittat ratt sorts inspiration i Malaysia, vanta inte pa mig.
Prata ju med Daniel idag med, det var riktigt kul. Bade for att han svarade och for att han pratade .uuu

Sov Gott

Kommentarer
Postat av: de rock

ha ha ha fy fan vad avis man kan bli på er. själv är jag och din själsfrände matts i hoddeviken och vågsurfar bland snö och is.

men isflak som kebabrullar.... det är ju ganska små isflak.

när kommer ni hem? vill ju höra alla roligheter över en öl i götet eller i kga.



kanske kan vara på ide att förklara lite geografi för dom där nere. eller starta ett eget flygbolag, du kan ju dumpa priserna då ni kommer att spara bränsle på att flyga rätt väg från början.



pöss i jumsken på er båda!!!

2010-02-09 @ 17:16:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0