Lite av Sommaren 2010



Grebbestad besöktes, en underbar helg med härliga människor. Har nog inte ätit så här mycket gott på länge, skaldjur skaldjurifierade hela helgen ! how



Grebbestad igen...



En helt vanlig tisdagkväll i saltholmen med Fia & Sjöa, grill och 3,5 or..



Gänget från Asienresan mötte upp i Göteborg, här på Rumpanbar.



Underbara faster Monica, här på Tara's turkrestaurang tillsammans med en annan favorit. Mycket trevligt att de tittade förbi i Göteborg, alltid välkomna !



En lika underbar Göran, och hans bordsman.



Öland roots naturligtvis, som vanligt naturligtvis !



Sussis päron var också här, kometen mitt i smeten ;)



PIP besöktes, och Kalle Baah var där.



Alkoholen tog hårt under PIP, vad serverade dom egentligen ?!



Regngudarna gillar inte Putte I Parken, tur att vi gillar Putte !



Förfest i Uppsala, vi bodde inte i tält. Vilket var helt underbart !!



Felicia,Victoria,Marcus & Sussi, precis som i Asien !!



Gentleman spelade i Torsdags....



Det regnade lite i Uppsala också, vad vore en festival utan regn ??

Hoppas bilderna värmde lite, har tyvärr inga bilder på min dalatrip. Den var grym.
Det är måndag idag, och jag skall börja på mitt nya jobb om 1 timme. Myror i byxan !

Puss och Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0