Köpenhamn 20-23/8 -2010.. Bra där.

Jag tänkte att jag åker alldeles ensam till Danmark en sväng, det tänkte jag rätt i.
Det är ju lätt när man har facit i sin hand, så brukar det heta. Men den här gången visste jag att det skulle bli guld redan innan facit var utskrivet, det bara var så !



Se va bra det börja..



jag vet inte riktigt vad det här är, kan återkomma i ämnet. Tror det är en tjur eller nåt, inte är det en bäver i alla fall ?!



i detta torn sov jag, ja gjorde inte mycket annat än att sova här. Drev mest runt på stan under dagarna och kvällarna, vilket jag gillade.



här har jag just avslutat ett 6-pack..



lyllos köpenhamn, Anthony B 29e augusti..



hahahahahahaaaaa..underklädesaffär till store piger !!



Parken i Köpenhamn i lördags, FCK 3 - 0 Lyngby BK.



är inte danska män väldigt manliga, eller komplexiga.
de här 5 stycken 0,5 liters ölen var slut efter 45 minuters spel.
Inför andra halvlek inhandlades 5 nya, man kan förstå varför han den där killen sprang in på just Parken för några år sedan och förstörde Danmarks EM äventyr !



Denna by var inte alls som jag tängt mig, på det där bra sättet något kan vara som man inte tänkt sig ...



såhär bodde jag, 815 kr för tre nätter. sängen längst ner till vänster är min, eller var min i 3 nätter.



Denna utsikt fann jag från hotellrummet, möcke bra!



på väg hemåt, detta blir sista bilden. Är du nöjd ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0