Jag + Köpenhamn = Sant.

Jag skall besöka vårt kära grannland i helgen, alldeles alldeles ensam.
Kommer bli skönt att checka in och bara ta dagarna som de kommer, kan vara skönt o bara göra något helt ensam ibland. Efter ett skit-år i vissa stunder har det varit gött att flänga runt lite, Öland, Uppsala, Karlskoga, Grebbestad, Polen ofta tillsammans med min kära dam. Man gör livet påtagligt på något vis, levande.

Nu har jag och Bruttsilainen skickat ut inbjudningar till den stora festen också, ett gäng personer har redan svarat. Det kommer bli galet bra !

Här får ni en bild på ett Smörrebröd också, äter man sånt här i Danmark ?



Nu ska jag kolla klart på Family Guy, ha det bra nu !!
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0