Dalarna & Putte i Parken....



Min resa tog fart från Göteborg, jag började med att besöka bror och Ida i smedjebacken. Vilket var mycket trevligt, vilket jag hade räknat med =)
Vi tog en liten dalaroadtrip som brukligt när man är där, Borlänge,Falun,Leksand & Sågmyra (med lager157). De blir föräldrar snart också, som tur är har jag tajmat in så jag kan träffa dem väldigt snart efter barnatillkomsten. Det blir e litta surprisa !
Efter Dalarna drog jag till vältrampade jaktmarker, Karlskoga och PutteIParken. Något som jag inte ångrar, förra året missade jag PIP på grund av träningsläger i Båstad. Jag ångrar inte mitt val i år, PIP var underbart bra och lika blött som underbart. Igår var man tillbaka i Göteborg igen, på onsdag rullar tåget med mig och sussi ombord mot Uppsala Reggaefestival. Naaaaaajs !
Men först är jag ledig i tre hela dagar, på onsdag skulle farsan fyllt 58 år. Vi skall hedra honom som bara vi kan, turkisk mat och dryck. Saknar dig varje sekund....

Over and out !


Kommentarer
Postat av: denky

gott bror gott

2010-08-02 @ 20:16:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0