Länge sedan sist.

Ja nu var det ett bra tag sen jag skapade något ordnat i form av ord och bild i min egen Ingenmansland, livet stannar upp och man blir tvungen och fundera över allt. Saknaden är det värsta jag har, alla underbara minnen är det bästa. Men jag vet att han har det bra nu, jag känner det. Han sitter någonstans på ett moln och kanske njuter av en kopp kaffe med Metaxa, skulle inte förvåna mig om man njuter av turkiet ovanifrån.

Imorgon är det åter dags för jobb som vanligt på Vårväderstorget, känner ingen ångest över det som tur är. Det är ett bra jobb om jag får säga det själv, och det får jag ju här. Sommaren hägrar, det blir som vanligt en sommar fylld av roliga händelser i form av festivaler och utlandsresor.



Min sommar :

28 Maj - Danmarksresa med Sussi

11 Juni - MiniHagström tar studenten i Karlskoga

2 Juli - flyger till polen för att njuta av både Gdansk och Matisyahu

16 juli - Öland roots

28 juli - PIP

5 augusti - Uppsala reggae

18 Augusti - Kanske italien

Mycket saker säger de, livet är kort säger de också. Hur ska de ha det ?


Nu ska jag sova.

Puss och kram

OBS !

Köp brorsans "Strategier för verklighetsanknytning" på Kraftochkultur.se, 87 kronor !

Kommentarer
Postat av: angela&daniel

Italien - ja ja ja! :D

2010-04-19 @ 00:13:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0