FF

FruFritt, när katten är borta dansar råttorna på bordet.

Nästa vecka drar Sussi till London med kompisarna, om inte askmolnet vill något annat.
Då ska jag hänga mycket med bror, och även en sväng till Rambergsvallen för att bevittna
Häcken-Gais tillsammans med STOR-Moro.

Onsdag : Häcken -GAIS

Torsdag : Teaterföreställning, brorsans dam Lina och hennes teatergrupp spelar.

Fredag : Eldkvarn i Lerum, bror och jag skall äta en bit och ta några öl. Troligtvis på Krakow, enligt envisa rykten Göteborgs bästa Polska kök !

Bara så ni vet vad jag gör nästa vecka .....


Kommentarer
Postat av: sussie

Passa på och njut de dagarna du kan. Sen kommer jag tillbaka och förpestar din vardag! MOHAHAHA ;D

2010-04-21 @ 20:31:58
URL: http://slimsusie.blogg.se/
Postat av: brotti

http://www.youtube.com/watch?v=W1lBM8FWUVs&feature=related de är bara att nynna med

2010-04-21 @ 23:55:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0