Det var länge sedan ...

Nu var det riktigt länge sedan jag ritade i denna min egen skapelse till Blogg, för länge sedan . Kom just på att jag skriver nog här mest för min egen skull, det roligaste är ju att gå tillbaka och titta vad jag skrev till exempel 29:e Maj. Slutet på sommaren har varit riktigt bra, jag mår bra och allt funkar som jag vill att det skall göra här i mitt kära Göteborg. Nästa vecka blir det Gränna och polkagrisland med jobbet, man arbetar och sliter. Sen toppar man det med roliga saker på helgerna, så där som alla andra gör. Faktum är att det inte är så tråkigt som jag trodde det skulle vara, inte än så länge.
Har fixat ett extrajobb också, allt för att dra in pengar till Asienresan först och främst. Men också till en viss familjemedlem, tack vare hans givmildhet kan man dra till Asien. Love u Papa !
Nu skall jag bänka mig till "Family Guy", det är för bra för att missas ! Fish and chips serveras till detta, i en gammal KarlskogaKuriren....NOT .



Ses snart igen, nu vet du att jag lever. Sen om du gillert eller ej, det skiter jag i ..
UUuuuUuUuUU

Kommentarer
Postat av: brotti with curly locks

fint att du har pickat ner lite bokstäver igen... kraaaaaam på dä

2009-09-04 @ 16:45:48
Postat av: Sofia

Gud, vad länge sen vi sågs nu inser jag. Men jag märker att du mår bra och att om vi inte ses i Sverige så kanske vi ses på andra sidan jorden om ett kvartal...

2009-09-13 @ 03:07:16
URL: http://blogg.aftonbladet.se/16879

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0