Kings Head, stella, Durango Riot och West Ham köppen.



Blev sittandes på The Kings Head igår eftermiddag, tillsammans med massa andra karlskogingar.
Mycket trevligt att sitta och förkruta på andra långgatan, Göteborgs skönaste strasse.





Stella artois är en mycket ljuvlig brygd som jag lärde mig att gilla under min första bulgarienvistelse 2006, den går att avnjuta om och om igen. En Leffe Blonde gled också ner under kvällen, inklusive några andra drycker.




Vi tog oss från andra långgatan till Sticky Fingers, där Durango Riot underhöll. Och som de gjorde det, bilden ovan viskar om Jake Riot's heta gitarrspel som är något utöver det vanliga.
Det var precis som jag hoppats på mycket kul att se dem spela igen, och de var precis så bra som jag minns dem.




Om 23 minuter startar West Ham - Liverpool på Upton Park, jag har varit lite sleten idag och då är detju perfekt med en sådan fotbollsmatch i soffan på Förtroligheten. One team, one man it's Diego Tristan !


Framför näsan :

¤ Tisdag 17.25 lyfter planet från Tuve/säve flygplats, landar några timmar senare i Bergamo !

¤  Lördag = Albinoleffe vs. Rimini

¤ Söndag = Inter vs. Siena


Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0