........



Lördagkvällens ensamhet fick mig att åka ut o fiska, det enda det gav rent fångstmässigt var denna lilla Aborre. Fiskkompis som jag är så släppte jag tillbaka i vattnet, Delsjön var sjön för dagen. Den består av Stora och Lilla Delsjön, klippig skogsmiljö blandat med branta sluttningar mot vattnet. Helt underbar miljö som inspirerar till långa fiskedagar i sommar, jag tackar och tar emot.




Idag är det Söndag, likt igår var jag ute och fiskade. Denna gång fick jag nöja mig med att mata änder med Granny smith, det där glansiga gröna äpplet du vet.
Ännu en skön fiskupplevelse, denna gång med stormoro som vapendragare.
Klockan ringde 05.55, 50 minuter senare stod vi och fiskade vid en nyvaken Delsjö. Efter hemkomst vid lunch har det inte blivit mycket mer än just det, lunch.
Såg Malmö manövrera ut Djurgården, inte så svårt !


På tisdag händer det, Bergamo !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0