21 Maj.



Italien var precis lika bra som de två tidigare gångerna jag besökt landet, en passion för dryck,mat och fotboll helt utan gränser. Vilket jag uppskattar, inte alltid posivt.
Hagström var min vapendragare som vanligt i Italien, denna gång besöktes regionen " Lombardia " som innefattar både Bergamo och Milano. Bergamo står för det lilla och primitiva, medans allt som har med Milano att göra är glamouröst som Morrissey's klädval.

 eller ?!
Nu är man hemma i Göteborg igen, sommaren är som här redan. Morgonen har gått fort, träning och städning av klubbhuset har fått timmarna att rulla.
Nu ska jag och fru ut och åka, inte i en volvo. Men väl i en opel, en sån liten vit som drar nästan ingenting långkörning.
Dä ä gött dä !

Imorgon fyller han 50, mannen från Manchester !
Och vi älskar honom ännu mer, genast.

Puss och kram och solsken på dej !!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0