Planer och sånt.

Sommaren börjar närma sig, och sommar för mig är festivaler. Likväl som en fredagkväll är tacomöjs, för mig .
Efter sommaren vill jag nog avsluta fotbollssäsongen, och sedan ut och se världen igen. Eller ja, världen var att ta i från fötknölera. Men väl Asien eller nån annan sån, världsdel alltså. Jag är ingen som är överförtjust i att leva för att jobba, ändå är det där man gör dagarna igenom. Jag föredrar jobba för att leva, vilken klyscha. Man märker att det är en klyscha först när man inte vet vilket av orden som skall skrivas först, leva för att jobba eller jobba för att leva !
Jag jobbar för att överleva, det är nog det de flesta av oss sysslar med. Men varför blev det så här kan man tänka, tog trissvinsterna slut ? mmmmm..mmmmmmmm


Inte ofta jag ger boktips, men här och nu händer det.


Puss o Karma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0