Min vekänd, i bilder och ord.

 
...på söndag möter mitt kära AC Siena Milan på hemmaplan, hoppas på 3 friska poäng. Matchen sänds på Kanal 9 15.00, ett tips från mig till dig.
Forza Robur, som hagström skulle sagt !


Fredag:

Börjar fredagen med att vakna, förhoppningsvis. Sedan blir det en dag på jobbet, som vanligt. Efter jobbet blir det bilfärd till bror, vi skall genomföra en "Brutti" afton. Väl hemma hos oss på Förtroligheten så skall det lagas tacos a'la vego, Jag, Sussi och Bror skall frossa och förtära i en salig röra. Kvällen fortsätter i de avkylda dryckernas tecken, dock i lagom dos som brukligt är ! GoNatt

Lördag:

Lördag morgon är samma sak som träning, 10.00 startar passet på överåsvallen. Det blir testcykeln som tidigare i veckan, kuuul. Efter det kanske det blir en fika på vackra Öckerö, det har ju blivit mitt paradnummer. Att ta med nära och kära till Öckerö, alla har ju nåt. Jag har Öckerö. Vad har du ?
Kvällen kommer troligtvis spenderas framför tv:n, det är ju melodifestivalfin(ala'laGrande). Allt annat än en Alcazar vinst vore overkligt, en skön bög och 2 vältajmade stors. En massa lust blandat med mångsidighet, lägg där till all 90- tals glamourdisco. Inget kan stoppa dem, och jag står bakom.
Inte omöjligt att en flaska vin mister sin själ under denna soffafton, inte mig emot !

Söndag:

Förhoppningsvis ingen huvudvärk eller söndagsångest, utan dessa ingredienser så kan nog detta bli en alldeles utmärkt dag. Ac Siena - Milan 15.00 som du vet, får man inte missa. Dock kan en sändning på kanal 9 innebära att man missar och ser en sportsändning på samma gång, en otrevlig men skön känsla på samma gång. Efter detta spektakel så får söndagen ta mig dit den vill, låter som en boktitel. En fika på Torps Caf'e kanske sitter på sin plats, det var några veckor sedan vi var där och spenderade. Kvällen avslutas troligtvis i frosseri av något slag, som vanligt. Natten står för dörren och leder mig in i en ny inspirerande arbetsvecka, som vanligt.




Ska bli skönt med lite helg.
Hur många läser mina rader här på Ingenmansland egentligen, vore kul att veta.
Skriv en kommentar, jag vet ju några.
Och är ni inte många så förstår jag er, sviktande kvalit'e och omöjliga särskrivningar kan säkert få dig illamående. Men jag vill dig inget illa, tro mig.
Jag vill dig bara väl kära du............


Kommentarer
Postat av: Kentarne johansson

Hejsan Herr smörgåsbord.

Jag kollar in din blogg dagligen på Funkis.

Det ända som är lite skrämmande, är en del mindre bildsköna objekt på denna sida.



P&k Kentarne

2009-03-13 @ 11:32:33
Postat av: storkuk

du vet att jag har koll på dig. känn dig aldrig ensam!

2009-03-13 @ 20:42:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0