Hipp Hipp Hurra, önskar dig en trevlig födelsedag kära Mor ..



Imorgon ( Onsdag )  fyller Mor 50 år, känns tråkigt att inte vara hos henne när hon fyller. Men på fredag styr vi bilen mot värmlandsskogarna, med målet att fira Morsan på lördag. Har köpt lite presenter som jag tror hon kommer gilla, var ett tag sen jag var "Hemma" i Karlskoga. Och det känns skönt att snart träffa alla nära och kära igen, Denk,Farsan,Morsan,Stefan,Lena,Syskonen Hagström och Alla underbara kompisar. Som alla är så otroligt viktiga för mig, kommer förhoppningsvis hinna med en liten fest under helgen också. Vad skulle man göra om man inte hade alla dessa personer att luta sig emot, troligtvis sjunka som en bakpotatis i en badtunna. Och jag vill inte vara den där ensamma potatisen, så jag gör allt för att behålla dem.
Helgen kommer bli underbart skön, med god mat och förhoppningsvis ett trevligt minne för Mor på sin 50-årsfest.
Unnar henne allt gott.

Nu ska jag gå ner och hämta tvätten, sånt man gör när man är sambo ..hihihihihi


Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: papi

du är allt gooo du. Kram

2009-03-18 @ 10:04:19
Postat av: Bakpotatisen

Sjunker en bakpotatis???

2009-03-18 @ 14:46:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0