Helgen närmar sig med stormsteg, skogen hägrar..



I helgen blir det ett Karlskogabesök, imorgon tar vi den vita faran från Vårväderstorget efter att min arbetsdag är slut. Fredagen kommer att ägnas åt mat och öl hos far, brorsan kommer också att deltaga. Mycket trevligt ! På lördag skall mor firas, och fotboll skall beskådas. Karlskoga SK - Ekshärad, denna stormatch. Lördagkväll blir det fest vid näset, med alla vänner som är boende i Karlskoga. Westman,Putte,Tim och Seb kommer vara vid min sida, och jag vid deras.
Blir skönt med lite öldrickande med sköna vänner, och troligtvis kommer stadshotellet att hedras med ett besök.
Söndagen blir lugn, stor risk för huvudvärk. Nära och kära skall hälsas på, som brukligt när man är hemmavid !

Ses vi i värmalnd ?

PS.
Firma Hagström/Ericsson har återigen bokat en klassresa av sällan skådat slag, Grande Grande Italia.

Kommentarer
Postat av: Päääär

Jag kommer ju inte att närvara....=(

2009-03-19 @ 17:56:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0