Grande Grande, Nastro azurro Peroni..



...det godaste av Italien, förutom AC Siena !
Som idag besegrade Catania med hela 3-0 på bortaplan, Big Maccarone inledde målskyttet likt en målkung .
Men anledningen till denna stora Peroni flaska är att jag drack den under lagfesten igår kväll,hade helt glömt bort hur underbar den är.
Festen var mycket lyckad, med mycket skönt folk blir oftast festerna lyckade. Och som brukligt har jag sovit cirka 17 timmar under dagen efteråt, inklusive natten. Nu tittar jag på melodifestival reprisen, denna odramatiska tävling. I väntan på Mia och Klara, kan man titta på lite vad som helst. En ny vecka är beredd på att ta vid, den kommer innehålla Rehabträning och Championsleague fotboll. Och ett besök på Deja Vu, en restaurang i vasastan som måste testas av testpanelen Ericsson & Lindstedt. Nu har jag avslöjat lite, resten lämnar jag åt slumpen. hoppas slumpen är slumpmässig bara !



Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0