sova sova sova..



Idag har man inte gjort många slängar, gårdagkvällen satt sina spår. Festen hos Maja vara riktigt kul, mycket folk man aldrig tidigare träffat. Dock var Herou och hans Johanna på plats, blev mycket snack om gamla goda tider med Amsterdamresan som centrumhållare. Klockan stod på 14.57 när jag öppnade mina små himmelsblå idag, att sova länge är det enda som biter på en bakfylla i herr Ericsson kröppen. En får änna offra söndagen om man festar på lördagen, som tur är blir det inte så mycket hårda fester när man är gift. Och tur är väl det, festande tar hårt på min 24 åriga kropp. Nu sitter vi i soffan jag och min kärlek, kollar på Sydafrika-Irak och bara njuter av Bofana Bofanas trollkonster !
Ikväll blir det en resa med bilen till bror i Majorna, en fika och lite familjemys på söndagskvällen är inte fel.
Och imorgon skall jag spela match på natursköna Majvallen, jag har alltid velat gjort det men det har aldrig blivit av. Nytt konstgräs täcker nu planen, och varför inte inviga med några tunnrullningar ?

Trevlig Söndag ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0