Födelsedagsgalej a'la Dancehall på G.



Känner jag Maja-Stina Byfeldt rätt så kommer kvällens musikunderhållning bestå av Reggae/Dancehall, på detta inslag av hip hop & rnb. Maja har bjudit till födelsedagspartaj och då tänker jag inte banga, jag o Sussi är bjudna som det par vi är. Snart serveras den obligatoriska innan gå ut groggen på förtroligheten 5, den här dagen tar jag gärna fler av. Gick upp sent, sedan bar det av mot stan. Vi besökte först några klädbutiker så som Weekday och HM, det enda vi hade riktigt klart för oss när vi begav oss mot staden var att vi var fikasugna. Brogyllen fick släcka våra fikasjälar, och som stället gjorde det. Eftersom jag trappat ner på alla onödiga godsaker denna vecka och många framöver så blev det en kopp(utsökt)Kaffe med chokladdoppad jordgubbe för mig, frugan gjorde sig själv lycklig med en bit hallon/blåbärspaj och vaniljsås.
Mycket har hunnit hända idag, och mer kommer.

Måste också bjuda på partylåten number one alla kategorier.


Du och jag mot framtiden, med Löwenbrau burken i någon av våra 4 industrislitna klövar .....

Kommentarer
Postat av: Anonym

go bror go...go ner på byn o ta e ööööölllll

2009-06-13 @ 20:00:18
Postat av: denkytoy

sweeeet peint you have up there

2009-06-13 @ 20:01:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0