I eftermiddag far vi mot Öland..



Spelschemat för festivalen.


Årets Huvudattraktioner, två heta Jamaicaner.Najs!


... där skall det sovas i liten bil och bra musik skall avlyssnas. En helhelg helt i min smak, det blir tredje gången jag besöker Öland's sommarhit. Vädret utanför fönstret på vårväderstorget har mer att bevisa innan jag är riktigt nöjd, hoppas hoppas att det blir en grym helg även vädermässigt. För i övrigt kommer helgen att toppa allt annat som händer under sommaren -09, som sagt.
Jag är nu bara en "rak" arbetsdag från att vara påväg mot östkusten, det är inte alla dagar man är det.

Ha en grym helg så läses vi nästa vecka, eller nöe !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0