helgen kommer spenderas på Tjörn !



Blir du orolig för var du har mig i helgen så är det här någonstans, om jag blir orolig för var jag är så vet jag att jag är någonstans på denna karta. Men om du skiter i var jag är så är det också okej, jag tror nämligen att majoriteten gör det.
En ska ju va som alla andra, så var det du också. Veckan har gått i rekordfar som vanligt, man hinner knappt med att starta veckan innan den är slut. Men det är kul, med Göteborg och Jobbet.
Nu ska jag inte tråka dig längre, njuter du av helgen hälften så mycket som jag så kommer du ha det riktigt bra.
Puss På dej .....

Party beat






Nästa helg ÖLAND ROOTS !!!! Vilka helger ..

Kommentarer
Postat av: brotti with curly locks

gött att veckorna gör de dom ska försvinna under fötterna på en... och att helgen kan ta över med allt va de innebär ställa till med en eventuell fylla eller nått annat gött. mos är gott korv lika så och helt plötsligt hörs v i igen

2009-07-10 @ 20:55:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0