Ett Guldkorn från Öland, fast från Landskrona.

Svenska Akademien's logga har jag tatuerad på höger underarm, det är skönt att den sitter där när de gör som de gjorde på Öland. Tatueringen kommer alltid att sitta där, likaså kommer kärleken till reggae hänga med mig vart jag än går. Lejonet på underarmen viskar om min första reggaeupplevelse, Svenska akademien var min inkörsport till Reggaen.
Hur som haver så gjorde de en underbar konsert på Öland Roots, till och med det bästa jag sett med dem. Här nedan följer ett smakprov av General Knas nya låt "Gangstrar", just denna konsert genomfördes i Landskrona.





Och i helgen blir det träning för hela slanten, inget Putte i Parken. Trodde att jag skulle må sämre av att missa PIP, men med tanke på det relativt skrala artistutbudet (för min smak) så gör det mig inte så mycket. Lite tråkigt att man får sova ensam bara, men som tur är så ska jag ju till Båstad med fotbollslaget. Ska bli skönt att chocka kroppen med lite sit-ups och diverse Hahaha

Arrievidecci

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0