Without Beerlao, where would i be right now ?!



Bilden är tagen vid floden i Laos, Vang Vieng heter detta underbara tillhåll. Man saknar det primitiva livet i Asien, att bara slippa ställa alarmet på 06.27 varje vardagsmorgon.
Kommer aldrig glömma när Jag,Karin,Felizia och Johanna hörde låten " without love, where would you be right now"..
Med en Beerlao flaska i handen och tio i magsäcken så var det inga problem att arbeta om texten, det slutade vid "Without Beerlao where would you be right now ".. Men då var då, och nu är nu.
Resan var i alla fall helt magnifik, bilden ovan säger ju ganska mycket om klimatet och storleken på ölen. Båda var helt perfekta, som om de var gjorda för varandra.
Men nu är jag i gråa kalla Göteborg,  jobbet regerar i mitt liv. Fotbollen likaså, och jag kan inte påstå att jag i detta nu. I skrivandets stund, som de som skriver skriver. Tycker att det är jobbigt.
På fredag kommer Sussi ner med en stor säng och lite andra grejer som vi ska ha i lägenheten, för första gången i mitt liv skall jag dela mitt hem med någon som inte är släkt med mig. Och det är väl en jävla tur att jag o Sussi inte är släkt, för då skulle jag ha en massa saker att förklara för tillfället    hahaaahahaaa  uuuuuuu....
Ska bli kul att rota sig i Göteborg, först nu känns det som att man är en Göteborgare på riktigt. För 5 månader sedan var jag fortafarande Karlskogabo, vilket jag inte hade något emot. Men det är skönt att vara på plats, jag har funnit en tillfällig eka att ro i. Mitt på livets öppna hav !

Nu ska jag fortsätta med mina viktiga och utvecklande vardagsbestyr =)
Och man frågar sig !  Without Beerlao, where would i be right now ??
PussiKrami

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahahahahaahahahahahahahahaahahah.....uuuuuuuuuu de där var kul...... där hade du tur..... lyllo dig att ni inte är släkt,som ett mirakel...

2009-01-13 @ 19:02:39
Postat av: pääähr

uuuuuuu.....maackaaan...uuuuuu! barca snart??

2009-01-15 @ 23:04:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0