Stora händelser under 2008 !



¤ Jag reste till Barcelona en vecka i Januari, det var en trevlig resa i matens och sangrians tecken .

¤ Självklart Asien resan som varade i två månader, den längsta resan i mitt liv. Och absolut den bästa i mitt liv, var nog till och med de två bästa månaderna i mitt liv. Thailand, Cambodia och Laos besöktes.

¤ Midsommarafton i Karlskoga är något speciellt, med en massa vänner. Cykelturen, den obligatoriska som måste göras varje år. Ingen cykeltur, ingen riktig midsommarafton !

¤ Peace and love festivalen med boende hos bror i Smedjebakcen och festival i Borlänge, en mycket trevlig helg med Hagström som närmsta vapendragare.

¤ Öland Roots festivalen på, ja just det... Öland. I mitten på Juni genomförs denna lilla mysiga festival vid havsbrisen på Öland, Reggae är temat och lyckat är konceptet. Stor Erik Marklund var min vän och bollplank under heeela festivalen, och frågan är om han inte är den ultimata tempohöjaren. Tina Törner eller hur hon stavas spelades flitigt i min Cd-player, 4.2 kg batterier förbrukades. Cirka gurka.

¤ Cypern intogs tillsammans med Sussi i somras/höstas, en mycket skön vecka med mycket av lite av varje. Allt sånt där som en sån där resa skall innehålla, ni förstår ? Grymt var ordet..

¤ Gentleman ( på bilden ovan ) beskådades på Gröna lund i somras, för att vara exakt 14 augusti. Han är en otroligt sevärd live akt ..

¤ 5 Oktober var jag med Per i London, vi tittade på West Ham på Upton Park. En otrolig upplevelse som är obetalbar, det spelade ingen roll att de förlorade. Vårat kära West Ham är oss lika kärt i alla fall.

¤ Flyttade till Göteborg under sommaren, det är väl kanske den största upplevelsen ändå.


Här är mitt 2008, det var ett bra år med många stora händelser för mig..


KiSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0