Mitt nästa mål...



... är att åka och hälsa på min käre vän och kusin Hagström i Sundsvall. Och hans Angela så klart ! Sitter och försöker hitta en bra resa dit under Februari - Mars, det är lite svårt att bestämma sig för vilken helg som är bäst.  Det skall i alla fall bli otroligt kul att komma dit och träffa dem, nu när de börjar sitt nya studentliv. Fram tills Sundsvalls resan skall jag bara jobba spela fotboll och hänga med Susanne en hel del, så där som jag brukar göra. Och igår svor Barack Obama president eden, hoppas han kan göra något positivt av något så stort som USA. Verkar som att det är svårare att göra något bra av något ju större det är, inte sant ?
Ska man vara ärlig bryr man sig föga om USA egentligen, så länge de håller sig till sin planhalva. Och det gör de ju tyvärr alltför sällan, bye bye Bush sjöng hela Amerika igår. Och det kändes riktigt bra !


så där ja, nu skrev man ur sig lite igen . Det var skönt !
Tackar som läser ..

Kommentarer
Postat av: angela

fuck vad sweet :)

2009-01-22 @ 17:30:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0