Idag börjar ett nytt liv, på nåt konstigt sätt..






Nu sitter jag på jobbet o försöker göra en pizza, sådär bra som Turkarna i Karlskoga gör dem. När arbetsdagen är slut ska jag hem direkt o förbereda för Sussi's ankomst, inte för att hon kräver röda mattan. Men vi ska bära upp lite saker i min lägenhet, eller från och med idag. Vår lägenhet.
Hennes päron är också med, o deras stora schäfer som skall tillbringa natten hos oss. Vi ska bära brejer som sagt var, sedan skall vi bjuda på mat och dryck. Dä blir trövlitt !
Och imorgon bitti skall jag upp och genomföra mitt tredje träningspass för 2009 med mitt nya lag Lunden ÖBK, det känns riktigt kul att börja om på ny kula och få visa vad man kan på fotbollsplanen. Ingen kallar mig Big Mac här, folk tycker bara att jag kanske borde gå ner 3 kilo i ansiktet. Men ingen säger något,och det är skönt. En får va som en ä ! Jag tycker iofs att smeknamnet Bg Mac är ganska charmigt, det liksom känns bra.
Nu ska jag göra klart pizzan, vad ska du göra i helgen kamrat ?

Ciao bello !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0