Öland Roots, min ögonsten !

ÖlandRoots :

ÖR är nog det bästa jag varit med om i festival/sommarupplevelse, en liten festival för hjärtat alldeles intill havet på Öland. I år genomförs festivalen 17-18 juli, och mitt närvarande är givet. ÖlandRoots är något jag inte missar i första taget, mixen mellan skogscamping,havsbad och storstadsinfluenser är oslagbar !
Festivalen är billig och unik, vad skulle få mig att inte åka dit i år igen ? Kultiration och Joey fever är redan klara, liksom The skandals och Danjah.. Alltid några säkra kort, alltid några nykomlingar. Spännande som en salt och blandatpåse..

17 - 18 Juli Sandbergens festplats på Öland, 650 kr för 2 dagar livsnjutning !

Ses vi där ?


Kommentarer
Postat av: barca

maaarcus min ögonsten!

2009-02-23 @ 22:47:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0