Nu är jag i Göteborg efter en skön helg i Värmland....



Helgen är över och vardagen har återigen tagit över, den gör ju det. Sitter i kalsongerna och äter kokt ägg i min soffa nu, vilken syn. Tur att man inte ser sig själv, men för livet heter det ! Ikväll blir det träning och Willys handling, Måndagar har jag riktigt svårt för. Det är konstigt, tisdagar är inte heller någon favorit. Men de går ju ändå att genomlida, och resten av veckan går ju oftast som en dans. På lördag skall jag på jobbfest, det kommer bli blött och väldigt roligt. Finns ju inget roligare än att vara full med personer man träffar nyktra dagligen, en ny sida av personen brukar uppenbara sig änna.
Helgen som är förbi var trevlig, jag träffade både mor och far. Igår åt jag och sussi kebab med morsan, det var omtyckt. Undra vart man fått sitt osunda matintresse ifrån ?!?!
Träffade också de flesta vännerna i helgen, och det kändes riktigt bra. Nästa utsvängning blir 25 februari, då skall jag besöka Daniel o Angela i Sundsvall. Bara att börja längta. Fram tills dess skall jag umgås med min Fru och min 2 rumslägenhet =)


Pussi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0